nedelja, 26. avgust 2007

Nov v svetu blogov

Jap, pa sem se tudi sam odločil, da odpotujem v svet blogov. Zadeva se mi zdi zanimiva, tako da bom skušal čim bolj ažurno pisati/objavljati in če bo vse posreči bom celo pridobil kakšnega stalnega obiskovalca :) Skratka, ker sem res čisto nov v tem svetu bi bil vesel kakršnih koli napotkov/nasvetov/kritik ali celo pohval :)

Verjetno me čaka še divja vožnja


Lp,
Luka

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Lepo, da si se odločil. Zdaj je edino potrebno še nadaljevat, za kar pa mislim, da na samem začetku ne bo problem. :)
Sicer pa bi ti iz vizualnega vidika priporočal, da bi naredil malo bolj informativni oz. preglednejši desni meni. Kakšne kategorije, ki bi jih potem lahko tudi nadgrajeval oz. širil.

Le pogumno naprej!

Unknown pravi ...

No ja, pa da te še jaz malo pohvalim. Zgleda kar kul, sam mal te pravopis je.. Kr tko naprej pa da boš u "telekomunikacijah" tud tko izviren.

Žiga Gričnik pravi ...

Dober blog naredijo dobre fotografije in pa dobri teksti. Kar se pa vizualizacije tiče pa je pač odvisno od vsakega posameznika

Anonimni pravi ...

Dobrodošel in obilo užitkov s svojo novo igračko :D

Unknown pravi ...

car