sobota, 2. februar 2008

Nova pridobitev

Končno :)


Odkar bejbika pridno študira sem ostal praktično brez računalnika oz. dela z njim. Nikakor se nisem mogel navaditi na to, da sedim na kavču pred televizijo in tuhtam, za kaj vse bi lahko porabil ta čas, a kaj, ko je vsak plan vseboval računalnik, kateri pa je okupiran s strani boljše polovice. Do rešitve nisem rabil ravno veliko časa, tako da ga imam že doma.

Nov laptop, kako pa :) Ja kar luštno zverco sem si privoščil - dvojederni procesor, 2Gb Rama, 160Gb diska, Geforce 8400,...skratka več kot dovolj za moje potrebe, tako da ga samo še malce programsko založim pa sem na konju :)


Aja čakam pa še, da si wireless napeljem po stanovanju, potem sem pa res zmagal.




2 komentarja:

Anonimni pravi ...

No pa bom izkoristil tvoj post še za eno vprašanje (če lahko). Moja bejbika mi sicer ni vzela računalnika ( bejbika se išče, hehe), sem pa pred zamenjavo moje 6 let stare kište. Večna dilema...laptop ali desktop. Seveda moram povedat da sem neke sorte foto amater in fotke seveda obdelujem. No zdaj pa vprašanje....ali ti uporabljaš laptop za svoj primarni foto-comp ali imaš za take hece stacionarni mlinček. Se ti že v naprej zahvaljujem za odgovor!

Luka Podgoršek pravi ...

Živ.

jah vsaka stvar ima prednosti in slabosti. Pri prenosniku je meni zelo fino da ga lahko uporabljam tudi v službi ali kje zunaj, tako da grem mirne volje tudi poleti na kakšno teraso, si privoščim kavico in zraven lepo računalnik. Men je to super. Za obdelovanje sedaj tudi uporabljam notensika vendar je pa malce težje zaradi vidnega kota na zaslonu vendar mislim, da ni tak problem, razen če si zelo padanten. Mislim je res, da so hitro odstopanja v barva. Sedaj če kupuješ popolnoma cel računalnik, skupaj z LCDje potem se ti pomojem že splača kar prenosnika, pa vzameš recimo 17" :) Bi pa raje videl, da mi pošlel kar mail, pa ti bom več povedal kaj in kako.

Lp