torek, 18. december 2007

Photo night

V soboto sva se z bratrancem odpravila v Ljubljano malce fotkat. Že takoj v avtu pa sem se začel igrati z aparatom.



Ko sva pa prišla v center pa se kar nekako nisem mogle vklopiti v fotkanje teh klasičnih novoletnih motivov. Nekaj sem le pošklocal ampak ni bilo to to, kar bi si želel.




Tako da sem se mal osredotočil kar na bratranca k je veselo pritiskal :)




Mraz je bilo pa ko pes, sva tudi z eno roko sam slikala :) :)




Hitro sva še na ena kuhan vin skočila, pa je bilo dost :)

3 komentarji:

Jošt Franko pravi ...

Zadnji 2 sta mi zanimivi... Full paše šum...

na kok je bil pa iso nastavljen?

Rok pravi ...

Kr dobr ti je uspel, objavi še kakšno klasično (let there be lights :D)

Luka Podgoršek pravi ...

mam zlo mal kalsičnih :) sej tiste boš pa itak ti objavil, no sej si jih že :) :)

@jošt..hm iso je bil kar povsod 1600 s tem da sem ga še ročno navil ker je bila skorajda tema, tako da je mnogo šuma še ustvarjenega - namensko :)